20 Şubat, 2012

Yılın En İyi Filmi Anketi Sonuçları

Yılın en iyi filmini belirlediğiniz anket sonuçları belli oldu. Toplamda 75 oy kullanıldı, tüm oy kullananlara teşekkür ediyorum. Beklemediğim sonuçları aldım diyebilirim, blogumu okuyan veya bloguma arada sırada uğrayanların film zevkleri konusunda da aklımda fikirler oluştu. Diğer seçeneğini eklemeyi düşünmedim, zaten anketi açarken 15 film vardı, 3'ünü ilgi görmez diye silmiştim. Bunlar Melancholia, J. Edgar ve Rango'ydu. Zaten blogumla fazla ilgilenemiyorum ve okur sayım da fazlasıyla kısıtlı. Hiç de kasmadım sinema blogunda garip garip şeyler paylaşıp internet fenomeni olabilmek için, zaten böylesine bloglarda vakit öldürenler fazlasıyla mevcut. Yakın zamanda da blogumu terkedeceğim, eskiden en rahat yazdığım yerdi ama canım sıkılmaya başladı resmen. Tabiki de ilgisizlikten. Beni takip etmek isteyen sinemakulubu.com'dan ve twitter'dan takip edebilir, bu kadar. Bu blogumun son yazısı olabilir, benden kat be kat başarılı arkadaşların bloglarında görebilirsiniz beni. Neyse, işte 12 filmlik listenin sıralaması:


1- Bir Zamanlar Anadolu'da (19 oy)
2- A Separation (10 oy) The Artist (10 oy)
3- Hugo (8 oy)
4- The Tree of Life (6 oy) - HP and The Deathly Hallows (6 oy)
5- The Descendants (4 oy) - Midnight in Paris (4 oy)
6- Drive (3 oy)
7- Moneyball (2 oy) - The Help (2 oy)
8- Warrior (1 oy)

0 Yorum:

Yorum Gönder